П`ятниця
03.05.2024
17:41
Категорії розділу
Мої статті [4]
Українські пісні англійською мовою [5]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ [8]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    АНГЛІЙСЬКА МОВА

    Каталог статей

    Головна » Статті » МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

    АНГЛІЙСЬКА МОВА 1-4 КЛАСИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ КОРОТКИЙ ОПИС КЛЮЧОВИХ ЗМІН

    АНГЛІЙСЬКА МОВА

     1-4 КЛАСИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ

    КОРОТКИЙ ОПИС КЛЮЧОВИХ ЗМІН

    1.       Запровадження  ввідного усного курсу у першому півріччі 1-го класу.

    2.       Суттєве спрощення вимог до письма у другому півріччі 1-го класу, уточнення щодо використання напівдрукованого шрифту.

    3.       Скорочення обсягів висловлювань у мовленнєвій компетенції «Говоріння» та обсягів письмових повідомлень у мовленнєвій компетенції «Письмо», з 1-го по 4-ий клас.

    4.       Уточнення вимог до фонетичної лінгвістичної компетенції, з 1-го по 4-ий клас.

    5.       Вилучення складних граматичних форм, що належать до мовного рівня А2: множина іменників, закінчення (-es) (1 клас),  присвійний відмінок іменника (3 клас), Present Perfect (4 клас), структура to be going to (4 клас).

    6.       Перенесення до 2 класу заперечної форми спонукальних речень.

    7.       Перенесення до 4 класу граматичної форми Future Simple.

    8.       Вилучення з лінгвістичної лексичної компетенції теми «Шкільне приладдя» (2 клас), що дублює вимоги 1-го класу.

    9.       Перенесення до 3 класу теми «Місяці. Дні тижня» у лінгвістичній лексичній компетенції.

    10.    Спрощення вимог до письма у 3 класі щодо написання листів та листівок («за зразком оформлюють короткі повідомлення та листівку-вітання, СМС»).

    11.   Уточнення мовленнєвих функцій щодо опису емоційного стану: «виражати настрій».

    12.   Уточнення вимог мовленнєвої компетенції «Аудіювання», з урахуванням роботи з навчальними аудіо- та відеоматеріалами, з 1-го по 4 клас.

    13.   Уточнення тематики ситуативного спілкування:  Дозвілля (Іграшки, на прогулянці) – 1 клас, Свята та традиції (Продукти харчування) – 2 клас,  Помешкання(На кухні), Природа і навколишнє середовище (Пори року), Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах) – 3 клас, Свята і традиції (Святкування у кафе) – 4 клас.

    14.   Наголос на роботі з підручником і словником (загальнонавчальна компетентність).

     

     

    ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ЗМІН

    1 клас ЗНЗ

    Розвантажено

    Уточнено

    Лінгвістична граматична компетенція

    Іменники у множині із закінченням es (вилучено, належить до рівня А2)

     

    Лінгвістична граматична компетенція

    Заперечна форма спонукальних речень (перенесено до 2 класу)

     

    Лінгвістична фонетична компетенція

     

    Фокус:   звуки:

    - наближені до звуків української мови;

    - відрізняються за суттєвими ознаками;

    - не мають аналогів в українській мові

    Мовленнєва компетенція говоріння

    Обсяг висловлювання 3-4 речення/репліки (скорочено  до 2-3 речень/реплік)

     

    Мовленнєва компетенція письмо

    Пишуть літери алфавіту, відтворюють графічний образ букв, слів, словосполучень, коротких речень. (вилучено)
     
     

    Відтворюють графічний образ літер та слів з використанням напівдрукованого шрифту.

     

    Мовленнєва компетенція читання

    Називають букви алфавіту, озвучують засвоєнні в усному мовленні слова, словосполучення

    (вилучено)

    Розпізнають літери  алфавіту та графічний образ  найчастіше вживаних та вивчених слів,   словосполучень і коротких фраз.

     

    Мовленнєва компетенція аудіювання

     

    Розуміють короткі елементарні повідомлення у прозовій та віршованій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами тощо) в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні, так і у запису; (обсяг прослуханого у запису тексту  – від 1 до 2 хвилин)

     

    Мовленнєва компетенція монологічне  мовлення

    Розповідають римівки, лічилки, співають дитячі пісні (уточнено)

    Відтворюють римовані твори дитячого фольклору

    Мовленнєва компетенція діалогічне мовлення

     

    Підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного та загального характеру

     

    Засоби вираження

     

    What’s your name?

    I am …

     

    How are you?

    OK, thanks.

     

    I’m happy/sad.

     

    Where are you from?

    I’m from …

    Where is she/he from?

    She/He is from …

     

    It  is a …

    It is green.

    It is big.

    I can walk, run, jump, go.

    Sorry/I’m sorry.

    …please.

     

     

    Мовленнєві функції

     

    Виражати настрій

     

     

    2 клас ЗНЗ

    Розвантажено

    Уточнено

    Тематика ситуативного спілкування

     

    Свята та традиції (Продукти харчування)

     

    Лінгвістична лексична  компетенція

    Тема «Місяці. Дні тижня» (перенесено до 3 класу)

     

     

    Тема «Шкільне приладдя» (вилучено)

     

     

     

    Вік молодших членів сім’ї

     

     

    Продукти харчування

     

     

     

    Лінгвістична граматична компетенція

     

    Заперечна форма спонукальних речень Наказовий спосіб дієслів (команди)

    Don’t stand up!

    (перенесено з 1 класу)

     

    Дієслово:

    Present Simple

    Дієслово:

    Present Simple (to behave);

     have got,

     

    Займенник: вказівні (this, that з іменниками),

    Займенник: вказівні (this, that, these, those з іменниками),

     

    Прикметник: якісні, відносні, що вказують на розмір, колір, вік, якість предмета.

     

    Прикметник: якісні, відносні, що вказують на розмір, колір, вік, емоційний стан.

     

    Лінгвістична фонетична компетенція

     

    Фокус: формування слухо-вимовних навичок учнів;

    інтонація: логічний наголос

    Мовленнєва компетенція говоріння

    Обсяг висловлювання 4-5 речень/реплік

    (скорочено  )

    Обсяг висловлювання 3-4 речення/репліки

    Мовленнєва компетенція письмо

    Пишуть букви алфавіту, в т.ч.під диктовку (вилучено)
     
     

     

     

    Описують себе, іграшку, тварину, предмет шкільного вжитку (уточнено)

    За зразком описують себе, іграшку, тварину, предмет

     

     

    Обсяг письмового повідомлення  4-5 речень.

    (скорочено)

    Обсяг письмового повідомлення  2-3 речення.

     

    Мовленнєва компетенція читання

    Читають про себе та вголос і розуміють слова, словосполучення, речення, тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні. (уточнено)

    Читають про себе та вголос і розуміють слова, словосполучення, речення, короткі тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні.

    Мовленнєва компетенція аудіювання

    Розуміють основну ідею адаптованого аудіо-, відеозапису

    (уточнено)

    Розуміють короткі елементарні повідомлення у прозовій та віршованій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами тощо) в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні, так і у запису; (обсяг звучання – від 1 до 2 хвилин)

     

     

    Реагують невербально на запитання, які вимагають простих  відповідей;

    (уточнено)

     

    Реагують невербально та вербально на запитання, які вимагають простих  відповідей;

     

    Мовленнєва компетенція діалогічне мовлення

     

    Підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного та загального характеру

    Мовленнєва компетенція монологічне  мовлення

     

    Відтворюють римовані твори дитячого фольклору

     

    Обсяг висловлювання  4-5 речень

    Обсяг висловлювання  3-4 речення

    Засоби вираження

     

    How are you?

    I’m fine, thank you.

    Who is this boy/girl?

    What is your /his/her name?

    How old is he/she?

     

    Питальні слова: what, who, where, when, why, how

     

    I cannot/can’t …

    Can you …?

     

    This is an apple.

    It is red.

     

    I’m sad, happy, tired

     

     

    Мовленнєві функції

     

    Виражати настрій

     

     

    3 клас ЗНЗ

    Розвантажено

    Уточнено

    Тематика ситуативного спілкування

     

    Помешкання

    (На кухні)

     

     

     

    Природа і навколишнє середовище (Пори року)

     

     

     

    Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах)

    Лінгвістична лексична  компетенція

     

    Місяці, дні тижня

     

     

     

    Члени сім’ї

     

     

     

    Вік старших членів сім’ї

     

     

     

    Назви продуктів

     

     

     

    Посуд

     

     

     

     

    Лінгвістична граматична компетенція

    Модальні дієслова:    may, must

    (вилучено – рівень А2)

     

     

    Дієслово: Future Simplе (перенесено до 4 класу)

    Дієслово: Present Simple, Past Simple

     

    Іменник: присвійний відмінок (вилучено – рівень А2)

     

     

     

    Займенник:

    some, any, much, many, a lot/lots  (А1)

     

     

     

    Сполучник: or (А1)

     

    Лінгвістична фонетична компетенція

     

    Фокус:  інтонація: наголос у словах;

    логічний наголос та мелодія у реченнях

    Мовленнєва компетенція говоріння

    Обсяг висловлювання 4-5 речень/реплік

    (скорочено  )

    Обсяг висловлювання 3-4 речення/репліки

    Мовленнєва компетенція письмо

    оформлюють лист, листівку-вітання
     (спрощено)

    за зразком оформлюють короткі повідомлення та листівку-вітання, СМС

     

    описують себе, свою сім’ю, друзів, предмети шкільного вжитку,тварин; (спрощено)

    - за зразком описують себе, свою сім’ю, друзів, тварин; дії.

     

    Обсяг письмового повідомлення 5-6 речень.

    (скорочено)

    Обсяг письмового повідомлення 4-5 речень

     

    Мовленнєва компетенція читання

    Знають алфавіт та основні звукобуквені зв’язки (вилучено)

     

    Мовленнєва компетенція аудіювання

    Розуміють основний зміст віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі (уточнено із урахуванням роботи з навчальними аудіо- та відеоматеріалами)

    Розуміють короткі елементарні повідомлення у прозовій та віршованій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами тощо) в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні, так і у запису; (обсяг прослуханого тексту – від 2 до 3 хвилин)

     

     

    Реагують на запитання, які вимагають відповідей «так/ні» чи інших простих відповідей

    (спрощено)

    Реагують на прості запитання, дають короткі прості відповіді

    Мовленнєва компетенція діалогічне мовлення

    Підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру, а також мікродіалогів

    (уточнено)

    Підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного та загального характеру

     

     

    Висловлення кожного співрозмовника – 5 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

    (скорочено)

     

    Висловлення кожного співрозмовника – не менше 4 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

     

    Мовленнєва компетенція монологічне  мовлення

    Обсяг висловлювання – 5- 6 речень.

    (скорочено)

     

    Обсяг висловлювання – 4- 5 речень.

     

    Засоби вираження

     

    Who is this boy/girl?

    What is his/her name?

    How old are you?

    How old is he/she?

    Where is he/she from?

    Where do you live?

     

    I live at … Street?

    What is his/her address?

     

    Are you from…? Is she/he from…?

    She/He likes/doesn’t like it.

     

    It’s five o’clock.

    It’s five twenty.

    In (September, …)

    On (Monday, …)

    At (5 o’clock, …)

     

    Where did you go?

    Did you like it?

    Yes, I did. / No, I didn’t.

     

     

    How much? How many?

     

     

     

    Мовленнєві функції

     

    Запитувати з

    метою отримання більш детальної інформації,

    виражати настрій.

     

     

     

    4 клас ЗНЗ

    Розвантажено

    Уточнено

    Тематика ситуативного спілкування

     

    Свята і традиції (Святкування у кафе)

     

     

    Магазини

     

     

     

    Подорож до англомовних країн

     

     

     

    Спорт

     

     

     

    Шкільний розклад

    Лінгвістична граматична компетенція

    Дієслово:

    Present Perfect,

    структура to be going to

    (вилучено – рівень А2)

    Дієслово: Future Simple, Present Continuous

     

    Мовленнєва компетенція говоріння

    Обсяг висловлювання 6-7 речень/реплік

    (скорочено  )

    Обсяг висловлювання 5-6 речення/репліки

    Мовленнєва компетенція письмо

    Оформлюють лист, листівку-вітання;

    (скорочено – рівень А2)

     

    Оформлюють листівку-вітання;

     

     

    Описують себе, свою сім’ю, друзів, кімнату, ігри, забави, свято, людей,  тварин

    (уточнено)

     

    Описують себе, свою сім’ю, друзів, кімнату, ігри, забави, свято, людей,  погоду, природу (тварин)

    та висловлюють своє ставлення до них

     

    Мовленнєва компетенція аудіювання

     

    Розуміють короткі елементарні повідомлення у прозовій та віршованій формі, в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні, так і у запису; (обсяг прослуханого тексту – від 2 до 3 хвилин)

     

    Мовленнєва компетенція діалогічне мовлення

    Ведуть короткі діалоги етикетного характеру;

     (уточнено)

    Ведуть короткі діалоги етикетного та загального характеру;

     

     

    Висловлення кожного співрозмовника – 5-6 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

    (скорочено)

     

    Висловлення кожного співрозмовника – не менше 5 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

     

    Мовленнєва компетенція монологічне  мовлення

    Роблять короткі повідомлення про

    повсякденні і минулі дії/події (уточнено);

     

    Роблять короткі повідомлення в межах сфер тематичного спілкування

     

     

    Обсяг висловлювання – 6- 7 речень.

    (скорочено)

    Обсяг висловлювання –  5-6 речень.

    Засоби вираження

     

    These are…/Those are…

     

    I’m (doing)  it now.

     

    Ok. I will help you.

    I’ll do it tomorrow. – OK.

     

    …because I like it.

    Мовленнєві функції

     

    Виражати настрій

     

     



    Джерело: http://osvita.ua/school/52072/
    Категорія: МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ | Додав: Kristin (19.08.2016)
    Переглядів: 2527 | Рейтинг: 5.0/2
    Всього коментарів: 0
    avatar