Субота
20.04.2024
13:16
Категорії розділу
Мої статті [4]
Українські пісні англійською мовою [5]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ [8]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    АНГЛІЙСЬКА МОВА

    Каталог статей

    Головна » Статті

    Всього матеріалів в каталозі: 17
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 »

    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
    ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ЛІТНІХ МОВНИХ ЗАГОНІВ
    НА БАЗІ ПРИШКІЛЬНИХ ТАБОРІВ
    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ | Переглядів: 678 | Додав: Kristin | Дата: 03.04.2019 | Коментарі (0)

    project for the students to practice the parts of the house.

     

    Мої статті | Переглядів: 646 | Додав: Kristin | Дата: 14.11.2017 | Коментарі (0)

    Цікаві ідеї для уроку. Кожен вчитель у своїй роботі зустрічався з проблемою створення проектів, особливо у початкових класах. Хотіла б поділитися цікавою ідеєю як перетворити створення проекта у цікавий та захоплюючий процес.Знайомтесь  - Lapbook.

    Мої статті | Переглядів: 1632 | Додав: Kristin | Дата: 17.11.2016 | Коментарі (0)

    АНГЛІЙСЬКА МОВА

     1-4 КЛАСИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ

    КОРОТКИЙ ОПИС КЛЮЧОВИХ ЗМІН

    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ | Переглядів: 2526 | Додав: Kristin | Дата: 19.08.2016 | Коментарі (0)

    Методичні рекомендації  щодо викладання іноземних мов у  2016/2017 н.р.

    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ | Переглядів: 1092 | Додав: Kristin | Дата: 12.08.2016 | Коментарі (0)

    Методичні рекомендації

    щодо викладання іноземних мов у  2016/2017 н.р.

    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ | Переглядів: 5297 | Додав: Kristin | Дата: 22.07.2016 | Коментарі (0)

    Опис ключових змін до проекту оновленої програми з англійської мови для загальноосвітніх НЗ

    НОРМИ, ЩО БУЛИ ВНЕСЕНІ У ПРОГРАМИ ТА ПОЯСНЮВАЛЬНУ ЗАПИСКУ

    http://englishmongeneral-new.ed-era.com/opus_zmyn.html

    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ | Переглядів: 5553 | Додав: Kristin | Дата: 22.07.2016 | Коментарі (0)

    ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

    У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

    у 2015-2016 н.р.

    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ | Переглядів: 1898 | Додав: Kristin | Дата: 06.09.2015 | Коментарі (0)

     Проект навчальної програми для 1-9 класів

    НМК з англійської мови

    1-4 класи - за Навчальними програмами з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи, Видавничий дім "Освіта", 2012 (Програми зазнали змін у 2015 році, але у підручниках ці зміни не відображені, оскільки їх було видрукувано раніше)


    1 клас: зміни не суттєві, вилучено заперечну форму спонукальних речень

    2 клас: вилучено лексику з теми Місяці, додано спонукальні речення у стверджувальній та заперечувальній формі

    3 клас: додано лексику з теми Місяці та Погода, додано безособові речення, вилучено Future Simple, вилучено прийменники over, across

    4 клас: додано Future Simple, вилучено Present Perfect, вилучено лексику з теми Вільний час, додано лексику з теми Громадські споруди, вилучено безособові речення

    5-7 класи - за Навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов «Іноземні мови. 5-9 класи» ВД «Освіта» 2013 (Програми зазнали змін у 2015 році, але у підручниках ці зміни не відображені, оскільки їх було видрукувано раніше)


    5 клас: додано лексику з теми Назви складових частин Великої Британії та її визначних місць. Назви історичних пам’яток України. Назви споруд та місць громадського призначення

    6 клас: уточнення Артикль: означений, неозначений, відсутність артикля, уточнення Дієслово:Повторення видо-часових форм дієслова PresentPastFuture SimplePresent ContinuousPresentPerfect. Структура going to.

    7 клас: уточнення тематики ситуативного спілкування Визначні місця Великої Британії та України, лексику з теми Охорона здоров'я змінено на Ознаки нездужання. Симптоми захворювання. Форми лікувальних засобів, вилучено лексику з теми Елементи інтер’єру кінотеатру / театру, до блоку займенники додано Неозначені, відносні та заперечні займенники (something, anything,everything,nothing, somebody, anybody, everybody, nobody)

     

     

     

     

    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ | Переглядів: 1502 | Додав: Kristin | Дата: 15.07.2015 | Коментарі (0)

    Іноземні мови

             Вивчення іноземних мов у 2015-2016 навчальному році буде здійснюватись за такими  навчальними програмами:

    «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, 1-4 класи»,  Видавничий дім «Освіта», 2012;

    «Програми для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови, Іноземні мови. 5-9 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013;

    «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, 10-11 класи»,  Київ, 2010;

         «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5-7 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013;

          «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 8-9 класи», «Перун», 2005;

          «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013.

            Навчальні програми не встановлюють порядок (послідовність) вивчення предметної тематики у рамках навчального року, а лише вказують на зміст, вивчення котрого є об’єктом тематичного та семестрового  контролю.

           Програми з іноземних мов мають наскрізний характер та представлені в єдиній системі, у діяльнісній термінології з чітко вираженою кореляцією між класами.

    У 2015 році в  навчальні програми з іноземних мов для учнів 1-9 класів внесено певні зміни.

             Зокрема, конкретизовано опис діяльнісного підходу  до іншомовної освіти, що   включає в зміст вивчення не тільки знання, навички та вміння, а й навчальні стратегії та комунікативні функції з комунікативно-спрямованими завданнями. Важливу роль відіграватиме така змістова категорія як ставлення учнів до предмета і до процесу його вивчення (мотивація). Такий підхід навчить учнів бути відповідальними за знання, яких  вони набувають,  і розуміти, чому ці знання, важливі для них,  забезпечить використання учнями набутих знань у навчальній діяльності.

             Перенесено розширену інформацію краєзнавчого характеру про історію рідного краю з 4-го класу до
    5-го  та 6-го класів, оскільки для цієї вікової категорії навіть рідною мовою ця інформація відома в дуже обмеженому обсязі й важко очікувати, що вона може бути опрацьована іноземною мовою. Окрім того, лексика, потрібна для висвітлення теми, та граматичні структури, серед яких дуже поширені пасивні конструкції, відзначаються підвищеним ступенем складності, що перевищує  рівень А1.

    У розвантаженій програмі важливе місце посідає демонстрація знань, навичок та вмінь у відповідних типових контекстах їх використання через компетенції. Відтак важливими вважаються не тільки процеси засвоєння змісту, методів та форм контролю навчального процесу, а й оцінювання та показ засвоєного, зрозумілого, побаченого, почутого, переглянутого.

     Вилучено ряд граматичних структур, які не несуть основного навантаження для відтворення знань. Ряд граматичних структур перенесено до матеріалу інших класів, де вони логічніше поєднані з тематичним розподілом. Також у певних класах обмежено вивчення цілого ряду граматичних явищ через вилучення більш складних форм, перенесення їх до наступних класів.

              Програма не обмежує самостiйнiсть і творчу iнiцiативу вчителя, передбачаючи гнучкість у відборі та розподілі навчального матеріалу відповідно до потреб учнів та обраних засобів навчання (навчально-методичні комплекси, підручники, посібники, аудіо, відео матеріали тощо).  Докладніше на офіційному веб-сайті МОН України за покликанням:http://old.mon.gov.ua/ua/pr-viddil/1312/1421144886/1428333274/ .

    Звертаємо увагу,  що рішення про запровадження вивчення другої іноземної мови приймається самостійно навчальними закладами, залежно від умов для такого вивчення, відповідно до  Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня (наказ МОН України від 29.05.2014 № 664), згідно з якими  навчальний заклад отримав право вибору щодо вивчення другої іноземної мови.

              Організація літніх мовних таборів

    Одним із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей мовам є створення літніх таборів з іноземних мов. Такі табори покликані спонукати школярів практично застосовувати знання з мов, отриманих протягом навчального року. У таборах діти матимуть можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, театральних виставах тощо). 

    Завдання мовного табору – показати дітям інший, відмінний від шкільного, стиль викладання, де наголос робиться на практичній частині й знаннях, які можна застосувати пізніше й у інших сферах.

    Підготовку до проведення таких таборів доцільно розпочинати заздалегідь. Усі інформаційні матеріали знаходяться на сайті Міністерства http://www.mon.gov.ua/activity/litni-movni-tabori/ .

    З огляду на те, що стратегічні документи щодо вивчення іноземних мов зорієнтовані на Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти, більш детально ознайомитись із основними положеннями цього документу можна на сайтах: http://www.coe.int; www.britishcouncil.org.ua; www.goethe.de/kiev.

    Під час підготовки вчителів до уроків радимо використовувати періодичне фахове видання: журнал «Іноземні мови в школах України».

    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ | Переглядів: 2104 | Додав: Kristin | Дата: 15.07.2015 | Коментарі (0)

    1-10 11-17