Середа
25.06.2025
05:38
Категорії розділу
КОНКУРС "ВЧИТЕЛЬ РОКУ 2016" [6]
НАВЧАЛЬНО - МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ [32]
навчально - методичне забезпечення (методичні рекомендації та інш)
ГУРТКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, СПЕЦКУРСИ [11]
гуртки, факультативи, спецкурси
ВІДЕОМАТЕРІАЛИ [30]
ЛІТНІ МОВНІ ТАБОРИ [26]
літні мовні табори
МОЇ ФАЙЛИ [7]
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ [33]
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
1 КЛАС [6]
МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ 1 КЛАС
2 КЛАС [7]
МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ 2 КЛАС
3 КЛАС [7]
МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ 3 КЛАС
4 КЛАС [2]
МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ 4 КЛАС
5 КЛАС [4]
МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ 5 КЛАС
6 КЛАС [2]
МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ 6 КЛАС
7 КЛАС [1]
МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ 7 КЛАС
8 КЛАС [3]
МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ 8 КЛАС
9 КЛАС [7]
МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ 9 КЛАС
10 КЛАС [6]
МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ 10 КЛАС
11 КЛАС [7]
МАТЕРІАЛИ НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ 11 КЛАС
ПІДГОТОВКА ДО ЗНО ТА ДПА [20]
ПІДРУЧНИКИ, СТАТТІ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ [3]
ПОСІБНИКИ [12]
НУШ [10]
НУШ
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    АНГЛІЙСЬКА МОВА

    Каталог файлів

    Головна » Файли » ПІДГОТОВКА ДО ЗНО ТА ДПА

    ДПА 11 КЛАС (2015р)
    [ · Скачати дистанційно () ] 22.04.2015, 16:20

    30 варіантів білетів для проведення ДПА у 11 класі за рекомендаціями 2015р

    Структура атестаційної роботи

    Згідно з Орієнтовними вимогами Міністерства освіти і науки України до змісту атестаційних завдань (наказ МОНУ від 20.02.2015 № 192), атеста­ція з іноземних мов проводиться у письмовій формі. Завдання складають­ся з трьох частин (читання, використання мови та письмове повідомлен­ня) за матеріалами, підготовленими вчителем. Завдання мають відповідати Державному стандарту та навчальним програмам: для загальноосвітніх навчальних закладів рівень В1; для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов рівень В2.

    Учитель формує завдання з трьох вищезазначених складових відповід­ного до типу навчального закладу рівня на окремому бланку. Завдання містять: текст для читання мовчки з післятекстовим завданням, текст із пропусками на використання мови та одне завдання для написання пись­мового повідомлення.

    Даний посібник повністю відповідає всім зазначеним вимогам.

    Перше завдання — читання тексту та виконання післятекстового завдання (20 хвилин). Мета — виявити рівень сформованості умінь учнів читати і розуміти тексти у визначений проміжок часу.

    Типи текстів: статті з періодичних видань; листи (особисті, офіційні тощо); оголошення, реклама; меню, кулінарні рецепти; програми (телеві­зійні, радіо тощо); особисті нотатки, повідомлення.

    Форми завдань: а) завдання із вибором правильної відповіді (Multiple Choice) або б) завдання на встановлення відповідності (True/False). а) Для кожного тестового завдання запропоновано декілька варіантів відповідей, з яких тільки одна правильна. Завдання вважається виконаним правиль­но, якщо в бланку відповідей указана тільки одна літера, якою позначе­на правильна відповідь. б) Завдання на встановлення відповідності (пра­вильне чи неправильне твердження відповідно до змісту тексту) вважається виконаним правильно, якщо в бланку відповідей вказано тільки один варі­ант (True або False), що позначає правильну відповідь.

    Учні повинні проявити вміння: виділяти загальну інформацію із докумен­тів, що використовуються в повсякденному спілкуванні (короткі повідомлен­ня для друзів, оголошення, проспекти, меню і т.д.); виділяти детальну інфор­мацію про осіб, факти, події тощо; розрізняти фактографічну інформацію і враження; виділяти точну та детальну інформацію в текстах, що стосуються повсякденного життя, написаних розмовною мовою; розуміти точку зору авто­ра на конкретні та абстрактні теми у статтях та доповідях; розуміти абстрак­тні та складні тексти, уривки з літературних творів та спеціальної літерату­ри; розуміти структуру тексту, розпізнавати зв'язки між частинами тексту.

    Друге завдання — використання мови (20 хвилин). Це завдання від­критої форми з короткою відповіддю. Мета — визначити рівень володін­ня лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знання­ми, що показують рівень спілкування іноземною мовою.

    Форми завдань: завдання із вибором однієї правильної відповіді (текст із пропусками для заповнення). Завдання полягає у тому, щоб учень (уче­ниця) вибрав (вибрала) одну правильну відповідь із кількох варіантів від­повідей (from the table/box), щоб заповнити кожний пропуск у тексті, вико­ристовуючи подані слова або словосполучення. Таке завдання вважається виконаним правильно, якщо в бланку відповідей записана одна правиль­на відповідь.

    Перевіряються вміння учнів ідентифікувати та обирати правильні фор­мулювання для вживання в мові лексичних та граматичних конструкцій в процесі спілкування.

    Третє завдання — писемне мовлення (20 хвилин). Мета — визначити рівень сформованості в учнів навичок, необхідних для вирішення комуні­кативних завдань.

    Завдання: створення текстів на основі конкретної ситуації і письмових підказок. Таке завдання вважається виконаним правильно, якщо учень розкрив задану тему і надав запис завдання без граматичних та лексич­них помилок.

    Учень (учениця) повинен (повинна) вміти: використовувати увесь спектр форм ввічливості; заповнювати прості формуляри; описати свою особис­ту ситуацію або стан справ у сім'ї в короткому тексті з опорою на прості запитання; передати особисту інформацію в короткому листі відповідного зразка або довільної форми; передати прості ділові повідомлення; напи­сати короткий текст про відповідну подію, власні вподобання, плани на майбутнє; прокоментувати конкретне явище, подію або чиєсь тверджен­ня; висловити й аргументовано пояснити власну точку зору.

    Кількість варіантів готується вчителем відповідно до кількості учнів у класі, які виявили бажання проходити атестацію з іноземної мови. Кожен (кожна) учень (учениця) отримує окреме завдання. Час на вико­нання усіх завдань — 1 астрономічна година (60 хвилин). Правильність виконання завдань оцінює вчитель відповідно до критеріїв та схеми оці­нювання завдань.

    Критерії оцінювання атестаційних завдань

    Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спор­ту України від 13.04.2011 № 329, у системі загальної середньої освіти визначено критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців), що встановлюють відповідність між вимогами до знань, умінь і нави­чок учнів та показником оцінки в балах відповідно до рівнів навчаль­них досягнень.

    Ці критерії реалізуються в нормах чотирьох рівнів досягнень: почат­кового, середнього, достатнього, високого.

    Перший рівень — початковий. Відповідь учня (учениці) фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення.

    Другий рівень — середній. Учень (учениця) відтворює основний навчаль­ний матеріал, виконує завдання за зразком, володіє елементарними вмін­нями навчальної діяльності.

    Третій рівень — достатній. Учень (учениця) знає істотні ознаки понять, явищ, зв'язки між ними, вміє пояснити основні закономірнос­ті, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, воло­діє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням тощо), вміє робити висновки, виправляти допущені помилки. Відповідь учня (учениці) правильна, логічна, обґрунтована, хоча в ній бракує влас­них суджень.

    Четвертий рівень — високий. Знання учня (учениці) є глибокими, міц­ними, системними; учень (учениця) вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його (її) навчальна діяльність позначена вмінням само­стійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відсто­ювати особисту позицію.

    Кожний наступний рівень вимог вбирає в себе вимоги до попередньо­го, а також додає нові.

    При визначенні рівня навчальних досягнень учнів враховуються:

    •                     характеристики відповіді: правильність, логічність, обґрунтованість, цілісність;

    •                     якість знань;

    •                     сформованість загальнонавчальних та предметних умінь і навичок;

    •                     рівень володіння розумовими операціями: вміння аналізувати, синте­зувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;

    •                     вміння виявляти проблеми та розв'язувати їх, формулювати гіпотези;

    •                     самостійність оцінних суджень.

    Оцінювання здійснюється за 12-бальною системою (шкалою), і його результати позначаються цифрами від 1 до 12.

    У випадку невідповідності рівня навчальних досягнень учня (учениці) цим критеріям ставиться позначка «не атестований».

    Оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потре­бами здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.

    Заклад може використовувати інші системи оцінювання навчальних досягнень учнів за погодженням з місцевими органами управління осві­тою. При цьому оцінки з навчальних предметів за семестри, рік, резуль­тати державної підсумкової атестації переводяться у бали відповідно до цих критеріїв.

    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи

    Рівні навчальних досягнень

    Бали

    Вимоги до знань, умінь і навичок учнів

    I. Початковий

    1

    Учні розрізняють об'єкти вивчення

    2

    Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу, мають нечіткі уявлення про об'єкт ви­вчення

    3

    Учні відтворюють частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконують елементарні за­вдання

    II. Середній

    4

    Учні з допомогою вчителя відтворюють основний навчальний матеріал, можуть повторити за зраз­ком певну операцію, дію

    5

    Учні відтворюють основний навчальний матеріал, здатні з помилками й неточностями дати визна­чення понять, сформулювати правило

    6

    Учні виявляють знання й розуміння основних по­ложень навчального матеріалу. Відповіді їх пра­вильні, але недостатньо осмислені. Вміють засто­совувати знання при виконанні завдань за зразком

    III. Достатній

    7

    Учні правильно відтворюють навчальний матеріал, знають основоположні теорії і факти, вміють наводи­ти окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролюють власні навчальні дії

    8

    Знання учнів є достатніми. Учні застосовують ви­вчений матеріал у стандартних ситуаціях, нама­гаються аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, ро­бити висновки, загалом контролюють власну діяль­ність. Відповіді їх логічні, хоч і мають неточності

    9

    Учні добре володіють вивченим матеріалом, засто­совують знання в стандартних ситуаціях, уміють аналізувати й систематизувати інформацію, вико­ристовують загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією

    IV. Високий

    10

    Учні мають повні, глибокі знання, здатні вико­ристовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення

    11

    Учні мають гнучкі знання в межах вимог навчаль­них програм, аргументовано використовують їх у різних ситуаціях, уміють знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми

    12

    Учні мають системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх у стандартних та нестандарт­них ситуаціях. Уміють самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення

     

    Категорія: ПІДГОТОВКА ДО ЗНО ТА ДПА | Додав: Kristin
    Переглядів: 1148 | Завантажень: 454 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar